środa, 6 stycznia 2016

Hello

Witajcie ! Skoro to pierwszy post na tym blogu napiszę o tym co będziecie mogli tu zobaczyć.
O sobie nic pisać tu nie będę, po prostu nie chcę. Chcę aby ten blog był tylko i wyłącznie tym co jest w mojej głowie. Nie chcę pokazywać siebie choć może kiedyś odczuję taka potrzebę. Na ten czas mam potrzebę pisania i wstawiania tu zdjęć które inspirują mnie do poprawiania siebie i dążenia do moich celów. Czyli tak w skrócie będę tu pisać swoje przemyślenia i dodawać zdjęcia typu te




O właśnie takie. Zdjęcie mam z różnych instagramów. Ten post jest inny niż mam plany pisać. No w sumie pierwszy post zawsze jest inny, trzeba zaznajomić się z tym co ma zamiar się robić.No to na tyle mam wielka nadzieję że post spodoba się większości. Na kolejny post mam już pewien pomysł co do tematu więc do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz